social media

Translate

niedziela, 24 stycznia 2016

Newchic, Buty, torebka, a może plecak?


 Dzięki Wam i Waszym klikom mam możliwość złożenia kolejnego zamówienia ze sklepu Newchic.com i kompletnie nie potrafię się na nic zdecydować. Mają tyle fajnych rzeczy w asortymencie, że dostaję już oczopląsu, więc liczę na Waszą pomoc. Wybrałam w zasadzie kilka rzeczy, które najbardziej przykuły moją uwagę, ale jeśli macie inne propozycje to piszcie, bo ja już sama nie wiem co mi się podoba, a co nie :P
Pytam Was o radę, bo zawsze jesteście niezastąpione, a poza tym to Wam przede wszystkim chwalę się nowościami ;)
Ostatnio zamówiłam sobie TE buty i jestem z nich zadowolona, dlatego zastanawiam się nad zamówieniem innej pary. W butach cenię sobie przede wszystkim wygodę, więc butów na obcasie w mojej szafie nie znajdziecie zbyt wiele.



































Od pewnego czasu choruję na jakąś czerwoną torebkę. Ostatnio więcej mam ubrań w tym kolorze, więc i torebkę bym chciała. A skoro torebka to i portfel by się przydał, prawda? W tym przypadku fajną opcją jest wybranie takiego zestawu.
Czarną torebkę mam, ale już trochę jest zużyta i na jej miejsce chętnie wstawiłabym nową. Pojemna torebka to coś czego potrzebuję na co dzień.
KLIK / KLIK


 Tak sobie myślę, że może zamiast torebki zdecydować się na plecak.
Pewnie córcia chętnie "pożyczałaby" go ode mnie. Tylko mam dylemat - pandowy czy buźkowy?
Oba są urocze, co nie?
KLIK / KLIK



 Tak bardzo się martwiłam, że nie mam butów do żółtej sukienki w której byłam na Fashion Week w Berlinie, a mogłam przecież wystąpić w tych oto cudownych kapciach :D
Że ja wcześniej o tym nie pomyślałam! Zrobiłabym tam niezłą furorę.
KLIK

Po więcej fajnych rzeczy zapraszam Was na stronę Newchic.com.

32 komentarze:

  1. super rzeczy, plecaki i kapcie rządzą! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku jakie przesłodkie kapciuszki! Super post!
    Obserwuję jako 496!
    Liczę na rewanż: thegirlsarentideal.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku świetny post. Taki z humorem. Na mojej twarzy aż pojawił się uśmiech. Jeszcze się nie spotkałam z takim blogiem. SUPER, ja już obserwuję :) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam.Mogłabym liczyć na to samo?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapciuchy bierz bezapelacyjnie :D torebka podoba mi sie ta blyszczaca ale bierz ta ktora bardziej ci w oko wpadla ;) A co do plecaka to jakby byl w malpki to ja bym nie miala problemu z wyborem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czarna torebeczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do szkoły noszę plecak . Uważam , ze jest najwygodniejszy :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się plecak z emotikonami. Kapcie są przesłodkie *-*
    Kochana co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie, a ja od razu się odwdzięczę.
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w plecaku w pandy! Piękny jest :) A co do butów kaczek .. Myślę że znalazłoby się dla nich miejsce :D
    Super post!
    Pozdrawiam,
    Elewinaaineire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne torebki zwłaszcza ta czerwona. :)
    Planowałam kupić sobie ostatnio czerwoną, ale ostatecznie urzekła mnie pewna granatowa. ;)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny plecak muszę taki mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne propozycje, ale ja bym wzięła torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapcie najlepsze ;)
    Gdybyś je ubrała na pewno byś zwróciła uwagę ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy plecak wymiata <3 Dziękuję za odwiedziny :) Zaobserwowałam :)
    http://minimalist-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wszystkie linki kliknięte :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten czerwony zestaw wygląda bardzo elegancko, za to plecak w pandy jest przesłodki! :) Faktycznie kaczuchy zrobiłyby furorę. :p

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten plecak z emotikonami ;)
    wspaniały blog i bardzo przydatny post
    pytałaś o wspólna obserwację już obserwuje ;)
    Zapraszam do mnie !
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. plecaki są rewelacyjne ;)

    pozdrawiam :) 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalona z Ciebie kobieta :D

    OdpowiedzUsuń
  20. te kaczuchy wymiatają;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo czerwona torebka jest boska! też na taką kiedyś chorowałam. Kupiłam sobie, a co!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerwona torebka jest cudowna.
    Kiedy będzie post o fashion week ? Nie mogę się doczekać :)
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie :) Tylko muszę się odkopać z paczek i z zaległych postów :)

      Usuń
  23. Nie dziwię się, że taki ciężki wybór, hehe. Mnie jednak najbardziej spodobała się właśnie ta czerwona torebka :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka albo co tam jak szaleć to szaleć niech będzie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.