social media

Translate

czwartek, 28 stycznia 2016

Tbdress Cheap Chiffon Maxi Dresses Online Waiting for You



Od jakiegoś czasu obserwuję coraz więcej stylizacji z sukienkami maxi. Czym one są pewnie zapyta nie jedna z Was. Otóż są to sukienki długie, często sięgające do ziemi dzięki czemu zakrywają całe nasze nogi, które często chcemy ukryć. Kryjemy je zazwyczaj, bo twierdzimy, że mamy grube nogi, krzywe kolana, a czasem po prostu, bo nie chce nam się ogolić nóg, a wszystkie spodnie leżą sobie w praniu ;)


Czy każdej z Nas będzie pasować tego typu sukienka? To trudne pytanie, bo to jest zależne od wielu czynników. Najlepiej moim zdanie w takich sukienkach wyglądają dziewczyny wysokie i szczupłe, ale zauważyłam, że również niskie i nie szczupłe dziewczyny mogą prezentować się w nich zjawiskowo. Wszystko zależy od figury oraz dobranej do niej sukienki.
Na stronie www.tbdress.com kilka fajnych sukienek, ale zapewniam Was, że wybór jest ogromny.
\ ...

 ..

 .
 Lubicie sukienki maxi? A może wolicie długie spódnice?

3 komentarze:

  1. Nie mam zadnej maxi sukienki w mojej szafie, chcialabym miec jakas ale nie mam okazji zeby taka ubrac :/ na tej stronce jest duuuuzo pieknych kiecek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim stylu ale poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.