social media

Translate

środa, 6 stycznia 2016

Romwe, Ciepła kurtka na zimę


 Po dłuższej przerwie cześć wszystkim tym którzy tu zostali :)
Pierwsze posty po Nowym Roku planowałam nieco inne, ale że zrobiłam sobie krótki "urlop" od blogowania muszę zacząć od postów ze współprac, ponieważ paczki poprzychodziły, a ja muszę się wywiązać z obietnic. Tak więc zapraszam Was dzisiaj na post w którym pokażę Wam zamówioną przeze mnie kurtkę ze sklepu Romwe.Kurtka przyszła do mnie po ok.tygodniu od zamówienia i nosiłam ją praktycznie w każdy dzień odkąd  ją otrzymałam. Jest bardzo ciepła i wygodna. Zdecydowanie będzie mi towarzyszyć w drodze do Polski za kilka dni, bo z tego co u Was czytam to jest mega zimno :O
Jak widzicie zdjęcia robione kalkulatorem wieczorami, więc nie powalą Was jakością, ale obiecuję porobić lepsze zdjęcia i jeszcze raz Wam pokazać jak prezentuje się kurtka w dzień.


 Tak wygląda kurtka na "żywo", a w sklepie wygląda tak -> klik.
Kolorów do wyboru jest, aż 8, więc każda z Was znajdzie ten idealny dla siebie. Rozmiary dostępne również dla każdej z Was, bo zaczynają się od S do XXXL. Ja mam czarną eLkę, ale mam ochotę jeszcze na inne kolory ;) Kolejny raz sklep ROMWE nie zawiódł mnie dlatego polecam Wam zakupy w nim.
Podoba Wam się taka kurtka?

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) Tak u nas jest zimno ostatnio minusowe temperatury.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zamowiłam M, ale ma trochę krotki rękawy
    ale tez mnie kusi na inny kolor, może czerwony
    klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna kurtka, slicznie w niej wygladasz <3 az sie stesknilam za twoimi zdjeciami :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tej kurtce :) <3 pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarzowa kurtka. Sama jestem na etapie poszukiwań idealnej zimówki, ale obawiam się, że zanim na jakąś się zdecyduję to przyjdzie wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.