social media

Translate

sobota, 16 maja 2015

Safira,ANOVIA - CUKROWY PEELING DO CIAŁA







































Witaj!
Szukasz delikatnego cukrowego ździeraka pod prysznic ? Być może ten okaże się dla Ciebie idealny!
Czy dla mnie taki jest dowiesz się czytając dzisiejszą recenzję cukrowego peelingu do ciała od Anovia,który możecie kupić przystępując do klubu Safiry.



Dla tych co nie znają klubu Safiry informacja z ich strony :

SAFIRA jest polską firmą, działającą w systemie sprzedaży bezpośredniej od grudnia 2006 r.. Produkty oferowane są poprzez Konsultantów - członków Klubu Safira, którzy dostarczają je na Państwa życzenie, we wskazane miejsce, w dogodnym terminie. Dlatego też nie znajdziecie ich Państwo na półkach sklepów czy aptek.
Proponujemy szeroką gamę kosmetyków dla pań i panów, preparatów dla całej rodziny i produktów dla domu. Chcemy, żeby ich stosowanie dawało pełną satysfakcję i zadowolenie oraz aby spełniały Wasze oczekiwania.


Oferta Firmy jest ciągle rozbudowywana i modyfikowana, a w tym procesie niezwykle ważne jest zdanie naszych Konsultantów, którzy przekazują nam opinie swoich Klientów o produktach i tym samym pomagają nam zaspokoić Państwa potrzeby.

Jednak produkty to nie wszystko. Sprzedaż i budowanie grupy sprzedażowej to również oferta dla osób, które bez zbędnych inwestycji chcą osiągnąć sukces finansowy. Jest to praca bardzo ciekawa i niestandardowa, dająca dużą niezależność, możliwości poznania nowych, wspaniałych ludzi oraz licznych podróży.

Wspólnie z Państwem chcemy stworzyć model przyjaznej firmy, która po ugruntowaniu swojej pozycji na rynku polskim, umożliwi Wam rozwój biznesu na rynkach europejskich.
Centrum Dystrybucyjne firmy SAFIRA mieści się w Krakowie.
SAFIRA SP. Z O. O.
ul. Węgierska 1
30-535 Kraków
REGON: 120078934
NIP: 6762299236
Kapitał zakładowy: 100 000 zł
Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie pod numerem KRS: 0000238076
Centrum czynne od poniedziałku do piątku w godz. 900 - 1800

Produkty dla wszystkich! Dla wielu dodatkowe dochody!

Dla najbardziej wytrwałych finansowa niezależność.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ!




 A teraz przejdźmy do recenzji,bo wyjdzie dzisiaj post tasiemiec :D





Jeszcze tylko szybka informacja producenta :



Peeling dzięki zawartości kryształków cukru idealnie usuwa martwy naskórek i wszelkie zanieczyszczenia skóry. Doskonały do skóry zrogowaciałej. Pomaga w walce z rozstępami i cellulitem. Regularne stosowanie peelingu poprawia ukrwienie i elastyczność skóry, która staje się bardziej napięta., wygładzona, nabiera blasku i staje się lekko zaróżowiona.
Idealnie przygotowuje skórę do przyjęcia kosmetyków pielęgnacyjnych, które się w nią lepiej wchłaniają.
Polecany przed depilacją - staje się ona wtedy mniej bolesna i łatwiejsza.
Przed użyciem kosmetyków brązujących - kolor staje się bardziej równomierny i dłużej się utrzymuje.
Zapewnia skórze doskonałe nawilżenie i odżywienie dzięki zawartym w nim składnikom naturalnym, posiada neutralne pH.
Sposób użycia:
Wilgotną skórę masować okrężnymi ruchami usuwając martwy naskórek i zanieczyszczenia. Spłukać obficie i wytrzeć do sucha. Dla lepszych efektów stosować razem z Ujędrniającym Balsamem do ciała Anovia.
Cena katologowa : 14.90 PLN
Składniki (INCI):
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, DMDM Hydantoin, Sucrose, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Parfum, Limonene, Citral, Linalool, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Citronellol, CI 19140, CI 15985

Uwagi:
Unikać kontaktu z oczami, a w razie kontaktu natychmiast przemyć ciepłą wodą. Nie stosować na skaleczoną skórę. Trzymać z daleka od dzieci.


MOJA OPINIA :

Cukrowy peeling do ciała przyszedł do mnie kilka miesięcy temu jako jedna z kilku wygranych u Eweliny na blogu http://wlosymuszabycdlugie.blogspot.nl/.
Czekał cierpliwie na swoją kolej,aż się doczekał. Na początek chciałabym napisać o jego galaretowatej konsystencji koloru żółtego,która jest bardzo "zbita"  dzięki czemu nie spływa z palców zanim go użyjemy ( miałam zdjęcie,ale gdzieś je wcięło :/ ). Peeling zamknięty jest w tubce z zamknięciem typu KLIK,nic nie wyjeżdża z ręki i jest to bardzo wygodne rozwiązanie pod prysznicem. Jak na cukrowy ździerak to jest bardzo delikatny,za bardzo. Ostatnio wolę coś mocniejszego jak TEN czy TEN ,które polubił nawet mój facet,a On z reguły nie używa moich kosmetyków ;) Nie zauważyłam,aby rozstępy w magiczny sposób zniknęły tak jak obiecuje producent. Używałam samego peelingu bez balsamu.
Jak dla mnie jedną wielką pomyłką jest zapach! Myjąc się nim miałam wrażenie jakbym używała 
cytrynowej kostki  zapachowej do WC,albo CIFu ... 

Jednym słowem dla mnie okazał się ten produkt co najmniej przeciętny i nie kupiłabym go więcej. Być może którejś z Was jednak przypadłby bardziej do gustu,nie sugerujcie się moim wybrednym nosem ;)
Przeczytajcie inne recenzje moich wygranych :

oraz

BLUE ICE Chłodzący żel do ciała




Znacie produkty od Safira ? Jeśli chcecie sobie dorobić parę groszy i mieć dostęp do ich produktów to zajrzyjcie na stronę jak zostać konsultantką i do dzieła :)
Kupiłybyście ten peeling po mojej recenzji ?
A może 
chciałybyście zapoznać się z innym produktem ?





10 komentarzy:

  1. Mi po jakimś czasie też ten zapach bardzo zaczął przeszkadzać.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoda, że taki przeciętny a zapowiadał się tak milo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego produktu marki jak do tej pory, nie wiedziałam nawet, że mozna zostać konsultantką Safiry :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam :)


    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To faktycznie nie za fajny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszysko ciekawi mnie ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę że zapach by mi się nie spodobał ale kupiłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam różnego rodzaju zdzieraki, ale nie chciałabym pachnieć jak kostka zapachowa do wc :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.