social media

Translate

poniedziałek, 24 listopada 2014

Listopadowy PRETTYBOX

Witajcie kochane !
Dziś przybywam do Was z listopadowym pudełkiem kosmetycznym PRETTYBOX,którego właściwie miałam w tym miesiącu nie mieć :P


Mam je tylko dlatego,że zamawiając pudełko w zeszłym miesiącu zapomniałam anulować subskrypcję. TU opis październikowego pudełka.
No nic pudełko do mnie przybyło,więc zawartość prędzej czy później zużyję lub zamienię z kimś innym ;)

W tym miesiącu w pudełku znalazły się takie marki jak :
* Brytyjska ANATOMICALS
* Australijska MODELCO
* Hiszpańska NAOBAY
* Ostatnia to BATH&BEAUTY

To że żadnej z marek nie znam nie powinno już Was dziwić,bo ja to sama nie wiem gdzie się tyle czasu "uchowałam" że tak mało marek znam :P







 
Podoba mi się różnorodność w tym miesiącu ( wprawdzie większość dotyczy pielęgnacji ciała to chodzi mi o różne marki z innych krajów ;) i brak kolejnego tuszu do rzęs ! Zazwyczaj pojawiały się w poprzednich boxach co bywało lekko irytujące .
Apropo zawartości zobaczcie co znajdowało się w listopadowym pudełku PRETTY BOX:
* MODELCO COSMETICS EYE DEFINE EYE PENCIL - BLACK 01 - FULL SIZE €15,00
Czarna kredka do oczu z temperówką. 
Od dobrych kilku lat używam eyelinera marki PARIS,ewentualnie preferuję w wysuwanych kredkach,więc ta pewnie poczeka sobie jakiś czas na swoją kolej. Tak czy inaczej uważam,że czarna kredka/eyeliner powinien znajdować się w każdej damskiej kosmetyczce ;)




* NAOBAY OXYGENATING CREAM MOISTURIZING - 30ML €19,50Uniwersalny krem do każdego typu skóry . Pachnie trochę czymś przypominającym zapach cytyny. Gdybym miała się do czegoś przyczepić to tylko do tego,że wolałabym jednak krem na noc ;) W opisie kremu jest napisane,że świetnie nadaje się pod makijaż,a co więcej przedłuża jego trwałość ! Jestem bardzo ciekawa jak się spisze,więc z przyjemnością go przetestuję.




* ANATOMICALS FACE MASK - FULL SIZE €2,50Maska do twarzy,którą z chęcią przetestuję . Lubię maski po których czuję różnicę w dotyku skóry twarzy,ale czy tak będzie również tym razem  to się okaże niebawem :D
I znów gdybym miała możliwość wyboru to wolałabym,aby w pudełku znalazły się wszystkie 3 dostępne maski,albo chociaż żeby w moim pudełku znalazła się czekoladowa maska.






* ANATOMICALS YOU NEED A BLOOMING SHOWER  -  FULL SIZE €4,50 
Uwielbiam żele pod prysznic to fakt,ale w pudełku raczej nie chciałabym ich więcej widzieć... Ten zapewne zużyję,ale grzecznie się pytam dlaczego zapach różany ? Naprawdę nie było innych ? Tego wariantu zapachowego na pewno sama bym sobie nie kupiła.Nie albo stety polityka pudełek polega na tym,że kupujemy przysłowiowego "kota w worku"więc zamawiając je nie mogę mieć do nikogo pretensji,że coś nie trafiło w moje oczekiwania :P

P.S. Wydaje mi się,że ten sam żel widziałam u Edyty,która go znalazła w swoim niemieckim GlossyBoxie,ale nie jestem pewna na 100% ;)






 * BATH&BEAUTY BAMBOE MASSAGE SPONS OF MASSAGE BORSTEL - FULL SIZE  €2,99
W swoim pudełku znalazłam masażer z czego również się cieszę,bo już tyle razy miałam w planach go kupić i zawsze z jakiegoś powodu tego nie robiłam,a teraz "przyszedł" do mnie sam,więc na pewno będę go używać. Wprawdzie większy problem mam z rozstępami po tym jak schudłam po ciąży,a później przytyłam po przyjeździe do NL to jednak odrobina cellulitu również jest na moim ciele i już nie umiem się doczekać pierwszego masażu. Może nawet pozwolę się pomasować tacie Maleństwa ^^








Ja już wiem,ze grudniowe pudełko na pewno zamówię ponieważ jak zapewnia PRETTYBOX będzie to najlepsze pudełko ze wszystkich w tym roku o wartości ok.€50,- i  UWAGA znajdą się,aż dwa produkty marki RITUALS,więc nie mogę go nie mieć :PO miłości do marki RITUALS pisałam Wam TUTAJ :)





I jak Wam się podoba zawartość ? Kupiłybyście w tym miesiącu ?
Jeśli mieszkacie jak ja w Holandii i chciałybyście zamówić te lub kolejne pudełka zapraszam na stronę PRETTYBOXA  -> https://www.prettybox.nl/ 

Buziaki i miłego dnia ! <3

23 komentarze:

  1. Dwa lata temu jak zamawialam glossyboxa i truly yours to anatomicals i modelco bardzo czesto sie w nich pojawialy. Nie polubilam sie z Anatomicals, ta maseczka zrobila mi niezle kuku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o nieznajomość marek kosmetycznych to nie jesteś sama :) Z Anatomicals mam tylko krem oczyszczający twarz, ale jeszcze go nie używałam. Co do kredek do oczu to ja także preferuję te wysuwane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czytam niektóre blogi i widzę tyle nieznanych mi marek to się zastanawiam czy kiedyś będzie mi dane poznać choć 1/3 z nich :D
      Wysuwane są o wiele wygodniejsze moim zdaniem ;)

      Usuń
  3. Dla mnie wszystko nieznane i nieznajome :) Jednakże masażer to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa zawartość, nie znam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki masażer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jacie ile tych pudełek jest .... Mnie żadne nie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się skusisz na jedno to zobaczysz jak to wciąga :D

      Usuń
  7. Marki kosmetyków są mi nieznajome, ale osobiście uwielbiam testować nowe produkty, więc osobiście byłabym zadowolona z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość pudełka. Ja też nie lubię różanego zapachu ;) Nigdy nie zamawiałam żadnych pudełek bo właśnie " nie lubię kupować kota w worku" i nie wiadomo co później zrobić z tymi wszystkimi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie w końcu zrobię rozdanie z nietrafionymi kosmetykami,albo się z kimś wymienię na coś innego ;)

      Usuń
  9. Zawartość bardzo przeciętna - zainteresował mnie jedynie krem do twarzy, ale też wolłabym wersję na noc :) Ciekawe co przyniesie Ci pudełko grudniowe, trzymam kciuki!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dla jednej osoby jest przeciętne dla innej może być fantastyczne lub całkiem nie interesujące ;)
      Jestem tak ciekawa grudniowego pudełka,że już się doczekać nie mogę - na pewno się pochwalę !
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. Fajna sprawa, tym bardziej, że nie znam żadnej z tych marek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie,ale dzięki PrettyBox mam możliwość poznania ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Fajna zawartość. Ciekawy pomysł z dodaniem takiego masażera :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.