social media

Translate

środa, 26 listopada 2014

Kneipp Doucheolie Amandel-Argan

Co wolisz używać pod prysznicem?Żel pod prysznic, olejek pod prysznic, mydło czy coś innego? 


Ja uwielbiam żele pod prysznic,ale od czasu do czasu mam ochotę wypróbować czegoś innego i tak było tym razem.




Produkt dostałam od znajomej z pracy,która wie że prowadzę blog i opisuję na nim testowane przez siebie kosmetyki ( ale nie tylko ;)). 
Powiem Wam w tajemnicy,że nie mogę się doczekać jak Ona pojedzie do swojego kraju na wakacje,bo obiecała mi przywieźć kilka kosmetyków stamtąd :D 
Olejek jest do kupienia w kilku drogeriach w Holandii,ale nie orientuję się czy marka Kneipp jest znana/dostępna w Polsce.
Zapach jest bardzo silny - osobiście mam mieszane uczucia co do tego czy podoba mi się tak mocny zapach,ale może komuś innemu bardziej przypadnie do gustu. Ma słynny zapach migdałów Kneippa, jeden z najlepiej sprzedających się zapachów z ich asortymentu, wraz z lawendą. Olej jest znacznie "chudszy" niż żele pod prysznic, więc musiałam się przyzwyczaić.  W kontakcie z wodą i wcierając olejek w skórę można zauważyć jak szybko się pieni.

Olej migdałowy Kneippa - arganowy jest dostępny w Kruidvat w atrakcyjnej (?) cenie  5,49 euro (200 ml.). Od końca stycznia olejek pod prysznic jest również dostępny w innych drogeriach w Holandii.
 Skład :

Helianthus Annuus Seed Oil, Ricinus CommunisSeed Oil, MIPA-Laureth Sulfate, Laureth-4, Cocamide DEA, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Pogostemon Cablin Oil, Limonene, Linalool, Coumarin, Citronellol, Geraniol, Aqua, Citric Acid, Tocopherol.

Według mnie wygląda dobrze. Wiele olejów odżywczych. Olej słonecznikowy, olej arganowy, olej rycynowy, olej migdałowy ... Są to składniki, które są bardzo dobre dla naszej skóry.


Plusy:

- Pozostawia skórę miękką 
- Sprawia, że skóra staje się gładka 
- Zawiera  70% naturalnych olejów odżywczych
- Nawilża skórę i przywraca skórze miękkość- Zapach utrzymuje się na skórze przez jakiś czas
- Nie testowany na zwierzętach
Minusy:cena na pewnie wiele z osób zablokuje - mnie osobiście też i wolę jednak te  € 5,49 wydać na 3 olejki z Nivea ;)
- zapach - to zupełnie nie mój typ zapachów i nie skusiłabym się na niego gdyby nie fakt,że to prezent ;)

*Fakt,że dostałam ten olejek za darmo nie wpłynął na moją opinię :D




Znacie markę Kneipp ?
Macie już swój ulubiony olejek ?
:)

24 komentarze:

  1. Nie znam tej marki,ale produkt wygląda na bardzo dobry. Bardzo dużo w nim olejków i wysoko w składzie - a za to niestety trzeba słono płacić :) Dodatkowo nie testowany na zwierzętach, to bardzo duża zaleta. Opakowanie też jest ładne i zachęcające do nabycia produktu. Ja generalnie wolę żele pod prysznic,ale miałam kilka olejków i zawsze jest to coś innego, jakaś odmienność od codziennych produktów, które używam. Świetna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie inne olejki byś mi poleciała ? Tylko z takich ładnie pachnących poproszę :D

      Usuń
  2. Również nie znam tej marki.Chyba jeszcze nigdy nie używałam olejku pod prysznic. Na pewno jego dużym plusem jest to, że nie był testowany na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej używałam raz olejku z Nivea i był naprawdę fajny :)
      Nie testowanie na zwierzętach to spory plus!

      Usuń
  3. Nie znam tej marki , ale produkt troszeczkę drogawy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A to bardzo fajnie to będziemy czekac na produkty od twojej koleżanki : ) A o olejku pierwszy raz słyszę : ) Fajna konsystencja : )

    Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety tez nie znam tej marki ,ale zapach musi być nie ziemski , może jak wywyewtrzeje to może nie bedzie tak irytujący ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję,bo póki co męczę i męczę ten olejek :D
      Szkoda wyrzucić skoro krzywdy mi nie robi i skóra po nim miękka jak po balsamowaniu,którego nie lubię ...tylko ten zapach mi przeszkadza ! :)

      Usuń
  6. Słyszałam, widziałam, nigdy nie próbowałam :) Ale tak jak i ty, nie lubię mocnych zapachów, więc chyba również bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa teraz jak pachną inne produkty tej marki,więc może kiedyś jeszcze jakaś recenzja się pojawi marki Kneipp :D

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki. Ja polecam kremowy olejek i żel pod prysznic nivea diamond touch :)
    o którym możesz poczytać u mnie http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com/2014/08/nivea-diamond-touch-kremowy-olejek-pod.html zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam,ale chętnie poznam i produkt i Twoją opinię ;)

      Usuń
  8. Wygląda na interesujący produkt :-)
    Jestem tu z grupy na Facebooku. Miałam odwiedzać, komentować i może obserwować wszystkie blogi, które skomentują mój post na Facebooku. No i jestem :-)
    Obserwuję, bo bardzo mi się podoba Twój blog!;* Jeśli spodoba Ci się mój, tez zaobserwuj ;*
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Zajrzę również do Ciebie w wolnej chwili :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  9. Marka powoli wchodzi na polski rynek z tego co się orientuje :) Sama maiałam okazję testować zestaw olejków w takich małych, szklanych buteleczkach i dobrze je wspominam. Szaleństw większych nie odnotowałam, ale jako ignorant kąpielowy nie spodziewałam się zachwytów :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również jakoś nie zachwycił ten olejek,a kilka dni temu miałam przyjemność użyć próbkę żelu pod prysznic Kneipp i miał podobny zapach do olejku,więc raczej więcej nie sięgnę w stronę tej marki ;)

      Usuń
  10. Miałam kilka produktów firmy Kneipp, ale uważam, że ich cena jest zdecydowanie wygórowana ;/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.