social media

Translate

niedziela, 18 czerwca 2017

Jeszcze o powrocie słów kilka

Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mój poprzedni post przyjął się z taką pozytywną odpowiedzią. Dostałam sporo wiadomości prywatnych oraz komentarzy z gratulacjami i chciałabym Wam tu bardzo serdecznie podziękować za nie.
Nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jakiego daje kopa motywującego do powrotu. Nie wiem jeszcze jak bardzo uda mi się wrócić do ponownego blogowania, ale cieszy mnie myśl, że ktoś tu jest i czeka na mnie. Jednak decyzja o powrocie była dobrą decyzją. Myślę nad wprowadzeniem odrobiny paretingu na blogu. Wiem, pewnie większość z Was ma odruch wymiotny właśnie, ale myślę, że to może być ciekawe tym bardziej, że tutaj opieka nad ciężarną i okołoporodowa jest inna niż w Polsce i chciałabym póki co to nieco podpiąć pod serię "Ciekawostki o Holandii". Koniecznie mi napiszcie co o tym pomyśle sądzicie i o czym najbardziej lubicie czytać, bo pomysłów mam wiele, ale jak to wyjdzie z wykonaniem i czasem okaże się dopiero.
Do następnego ;*

4 komentarze:

  1. U nas opieka okołoporodowa i nad ciężarną, jest różna. W zależności od szpitala, a nawet od położnych. Jak czyta się posty od nie których kobiet co ich spotkało to idzie się przerazic. Ja na szczęście dobrze trafiłam. U nas jest tak, że to, na co masz prawo w cale nie musi oznaczać, ze tak będziesz mieć. Więc M chęcią poczytam jak jest w innych krajach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że taki temat mógłby cieszyć się powodzeniem. Fajnie że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak tęskniłam za Tobą, Twoim blogiem i ogromnie się cieszę, że postanowiłaś wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.