social media

Translate

sobota, 14 maja 2016

Wholesalebuying, Przegląd letnich sukienek + kupony zniżkowe dla Was.

 Tak, niezaprzeczalnie mam słabość do sukienek. Mimo, że na co dzień ich nie noszę to na każdej możliwej okazji można mnie zobaczyć w sukience. Lubię krótkie i długie, gładkie i kolorowe w zależności od nastroju. Dlatego ten mały przegląd sukienek nie powinien Was dziwić  ;)

Wszystkie sukienki pokazane w tym poście są dostępne TUTAJ, a na końcu postu mam dla Was kupony zniżkowe na zakupy w tym sklepie :)
Bez wątpienia sukienki letnie kojarzą się z ciepłem oraz relaksem, bo przecież zakładamy je w upalne dni, a te lubi większość z Nas. Jasne i kolorowe sukienki jak najbardziej są wskazane, a ciemne mogą zaczekać do jesieni/zimy ;)

 Zamawiając dla siebie sukienki nie zapomnijmy o Naszych małych księżniczkach, bo przecież One tak jak My lubią ładnie wyglądać.



 Uwielbiam sukienki dla małych dziewczynek. Nawet jak taka sukienka jest w wersji dla dorosłych to i tak te małe wersje mają swój urok, też tak uważacie?
 Wraz ze sklepem Wholesalebuying przygotowaliśmy dla Was kupony zniżkowe :
 WBblogger5 -  $5 zniżki przy zakupach na kwotę $59
WBblogger10 - $10 zniżki przy zakupach na kwotę $99

Ściskam <3





7 komentarzy:

  1. Świetne są, muszę znowu do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za sukienkami, ale te dla małych dziewczynek są milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamawiałam raz z tego sklep;u i tak pół na pół byłam zadowolona ;)
    Ps mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zwiewne sukieneczki

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie musze zaopatrzyc w jakies sukienki bo u mnie w szafie pusto :P jak moja siorka do mnie przyjedzie to na pewno jak bedziemy na szopingu to sobie cos zakupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, zwłaszcza sukienki dla małych dam mnie urzekły. mam dwie do strojenia w domu i...nie umiem się powstrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.