social media

Translate

niedziela, 10 kwietnia 2016

Wholesalebuying, Nietypowe zamówienie


 Cześć wszystkim!

Ostatnie mnie tu nie ma, bo jak już tłumaczyłam na swoim fp niestety czasu brakuje mi na podstawowe czynności, a co dopiero na blogowe. Mam nadzieję, że to już nie potrwa długo i będę mogła spokojnie wrócić do blogowania. Dziś chciałabym Wam pokazać zamówienie jakie otrzymałam niedawno ze sklepu Wholesalebuying :)
Pewnie kojarzycie już te poduszki z innych blogów, albo nawet z mojego, bo już jedną taką pokazywałam jakiś czas temu. Są tak świetne, że chcemy z Maleństwem zebrać całą kolekcję. Póki co mamy tylko trzy i każdą z nich polecam w 100%, bo wykonanie jest świetne, a cena (jak zwykle na tego typu stronach) śmiesznie niska. 9 różnych emotikonkowych poduszek możecie kupić tutaj -> KLIK


Wkładki dla matek karmiących to wybór nie dla mnie, bo moje Maleństwo już jest duże, ale osoba dla której zamówiłam te wkładki jest bardzo zadowolona. 24 sztuki za nieco ponad 2$ (ok.7,50zł) to  również niewielka kwota, a jakość nie jest zła. 


Ten przepiękny strój kąpielowy zamówiłam z myślą o Maleństwie. Niestety źle spojrzałam na rozmiar i okazał się być za mały, ale oddałam znajomej i  Jej córeczce pasuje idealnie :) Jak zrobi zdjęcie córce i pozwoli mi opublikować na blogu to Wam pokażę jak wygląda na małej modelce, choć już teraz mogę Wam napisać, że świetnie w nim wygląda. Koniecznie muszę zamówić większy rozmiar dla mojej pociechy. Strój dostępny jest w trzech rozmiarach i tylko w tej wersji kolorystycznej tutaj -> KLIK


Co polecam najbardziej z tego zamówienia? Jeśli masz małą księżniczkę w domu to zdecydowanie strój, a poduszki polecam nawet jeśli nie posiadasz dzieci, bo są nietypowe i ciekawe :) Wkładki to zdecydowanie dla świeżych mam, więc nie będę ich polecać każdemu :P

Zakupy zrobisz bez problemu nawet nie znając języka angielskiego, bo na stronie jest możliwość ustawienia sobie język polski dzięki czemu od razu wyświetlają się ceny w złotówkach. Opcji zapłaty też jest kilka, więc zapewniam Cię, że sobie poradzisz, a jak nie to pisz do mnie, chętnie pomogę.

Zapraszam na stronę Wholesalebuying, bo jestem pewna że przepadniesz tam tak jak ja ;)
Spodobało Ci się? W takim razie daj lajka, a sprawisz mi tym przyjemność :)

10 komentarzy:

  1. Oj kochana jestes jestes😉 a wpis fajny nie mam dziewczynki ale stroik fajny😉 a co do zamówienia faajne😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Te poduchy rzeczywiście są bardzo zachęcające i nietypowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusie sa super :D uwielbiam strone Wholesalebuying ale ostatnio przepadlam na Aliexpress i aktualnie czekam na 10 paczuszek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki są wprost genialne, przesłodkie! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam w SH taką podusię z całuskiem za 6zł, żałuję że jej nie kupiłam :) Linki poklikane, jeśli możesz kliknij u mnie w banery na pasku bocznym (romwe i shein), będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te poduszki są świetne :) tak sobie myślę, że pewnie mocno rozweselają pokój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówienie bardzo przydatne,szkoda,że strój nie pasuje na córcię.

    OdpowiedzUsuń
  8. A po co ci wkladki laktacyjne ?czyzby cos sie szykowalo ha taki żarcik a jest mozliwosc placenia przez paypal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam, że to nie dla mnie :)
      Tak, jest taka możliwość.

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.