social media

Translate

wtorek, 29 lipca 2014

Pierwszy produkt z BOXA :)

Witam Was, dziś opisze pierwszy produkt, który znajdował się w pudełku kosmetycznym (PRETTYBOX).
Jest to pełnowymiarowy Tusz do rzęs NYC New York Color High Definition Mascara 8ml 849 Extreme Black. Cena tej maskary w Holandii to 4.99.







Moim zdaniem tusz wydłuża trochę rzęsy i pogrubia, co pokażę na zdjęciu poniżej 



Jak dla mnie początkującej dziewczynie, która zaczyna testować kosmetyki i która zaczyna sobie robić make up jest ta maskara w porządku. Zapewne dla mojej starszej siostry Magdaleny bardziej doświadczonej ten tusz nie będzie wystarczający. Więc polecam ten tusz do rzęs dziewczynom, które dopiero zaczynają zabawę z makijażem, bądź takim, które tuszom nie stawiają wysoko poprzeczki :)

                                                               Pozdrawiam Barbara  

2 komentarze:

  1. I ja chętnie zostanę, dodaję do kręgów, pozdrówka i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie się prezentuję na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.