social media

Translate

środa, 17 września 2014

Wrześniowy ShinyBox na szybko :)

Dzień dobry wszystkim !
Wiem,że dawno mnie nie było,ale  z pewnych powodów nie jestem wstanie nic pisać,za to jak widać moja siostra o Was dba,więc blog cały czas się rozwija :)

Dzisiaj szybki wpis o wrześniowym ShinyBoxie. W tym miesiącu wysyłka była nieco szybciej niż w poprzednich miesiącach. Co bardzo mnie ucieszyło,gdyż niedługo wyjeżdżam z Polski i nie wiem kiedy mogłabym odebrać swoje pudełko,gdyby przyszło później.
Zdjęcia robione na szybko Nokią 3310 stąd jakość zdjęć , mam nadzieję że wybaczycie :P oto co było tym razem w pudełku :



  BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ. Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała. Preparat przeznaczony do mycia i pielęgnacji każdego rodzaju skóry, polecany do masażu ciała w miejscach narażonych na nadmierne gromadzenie się tkanki tłuszczowej i powstawanie cellulitu. 28zł / 200ml  BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ. Szampon do włosów przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy. Szampon wzmacnia i odżywia cebulki włosowe oraz wspomaga redukcję łupieżu, poprawia ukrwienie skóry głowy i zapobiega wypadaniu włosów. 28zł / 200ml

 
 ETRE BELLE. Mascara lash x-press & hyaluronic. Mascara wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-Curl zapewnia podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs. 100zł / sztuka

 Próbki żeli pod prysznic i kremu do twarzy Barwa. Czy tylko mi się wydaje czy w zeszłym miesiącu były dokładnie te same próbki ?! Nie postarali się tym razem i żadnego kuponu ze zniżką nie dali ...

 
 GRASHKA. Korektor cieni pod oczami. Korektor zmniejszający widoczność cieni pod oczami, silnie kryjący i rozświetlający. Zawiera aktywne składniki pomagające nawilżyć i odbudować delikatna skórę pod oczami. 21zł / sztuka


 
 BIOLIQ Balsam Intensywnie Odżywiający. Balsam intensywnie odżywia i pielęgnuje skórę. Zawarty w balsamie ekstrakt z ziela skrzypu polnego poprawia metabolizm kolagenu, działa odbudowująco, wygładzająco i ujędrniająco. 20zł / 180ml



Sami widzicie,że jakoś zdjęć nie powala,niestety chwilowo nie mam czym zrobić lepszych :/Bioliq, grashka i etre belle to produkty pełno wymiarowe :) Ja w tym miesiącu jestem bardzo zadowolona i zawartość pudełka zostawiam dla siebie :D A jak Wasze pudełka ? Doszły już,czy jeszcze się zastanawiacie ?

15 komentarzy:

  1. Ej przecież 3310 nie ma aparatu! Przyznaj się od razu że foty cykasz kartonem po butach :D hahaha Dupy nie urywa box :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydało się :P
      Mnie akurat tym razem przypadł do gustu ;)
      Pozdrawiam , B.

      Usuń
  2. Pudełko trochę lepsze niż średnie. A czy Twój tusz też jest tak gęsty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudło, pokaźny zestawik! Opłacało się. Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda ten box. Ale co do próbek to wydaje mi się, że faktycznie w zeszłym miesiącu były te same...
    Miłego wyjazdu

    Pozdrawiam.
    Ps. Nie wiem czemu dopiero teraz dołączyłam do grona obserwatorów, mimo iż zaglądam tutaj w miarę często - głównie dzięki facebook'owi. No nic, gapa ze mnie. Przepraszam za zwłokę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic się nie stało, ja też czasem odwiedzam jakiś blog i po czasie orientuję się,że go nie obserwuję,pomimo tego,że lubię na niego zaglądać ;) Albo chcę zaobserwować,a akurat się nie da i później zapominam spróbować ponownie :/ Tak czy inaczej witamy na pokładzie i dziękujemy,że Nas zaobserwowałaś :) Każda dodatkowa osoba utwierdza Nas,że nie piszemy tylko dla siebie :D
    Pozdrawiamy M&B :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Shinyboxy :) jestem z nimi juz długo wiec przykro mi jak widzę ze pudełka z miesiąca na miesiąc sa gorsze. Nie wiem co tam sie dzieje, ale w ostatnim czasie jedyne co mi sie podoba to ich wyglad. Czekam na jakaś perełkę jak za dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie żałuję,że nie zaczęłam zamawiać ich trochę wcześniej,bo tak jak piszesz wydaje mi się,że wcześniejsze pudełka były o wiele lepsze ...

      Usuń
  8. Tak się składa, że nie miałam okazji poznać kosmetyków żadnej z tych firm, więc takie pudełko byłoby dla mnie możliwością poznania ich, ale też właśnie przez to, że "tak w ciemno" raczej bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz je będę używać i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą,a co do kupowania w ciemno to podoba Nam się ta cała otoczka tajemniczości co znajdzie się w pudełku ;)

      Usuń
  9. Mnie w tym miesiącu bardziej podoba się beglossy, ale to też jest spoko :)
    Pozdrawiam http://daybykara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzam co jest w konkurencyjnych pudełkach,bo zazwyczaj jest tak,że podoba mi się bardziej te,którego akurat nie mam ;)
      Zajrzę jutro,bo dziś już kładę się spać :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.