social media

Translate

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kocham moją siostrę !

Witam Was serdecznie ! 
Na początek chciałam zaznaczyć,że tego postu zupełnie nie planowałam. Będzie inny niż reszta postów i sądzę,że będzie on jedyny taki ;) Te osoby,które śledzą Nas na fb wiedzą,że dziś moja siostra wróciła do Polski z wakacji u mnie i od teraz będziemy pisać bloga razem,ale na odległość . Spędziłyśmy razem cudowne wakacje,bardzo poprawiły one Nasze relacje,nie raz się pokłóciłyśmy ,ale to też pomogło Nam się jeszcze lepiej poznać.
Tym oto postem chciałabym podziękować mojej młodszej siostrze,że zgodziła się rozstać z ojcem swego dziecka (na czas wakacji oczywiście) i razem ze swoim synkiem przyjechała do Nas,że wytrzymała mój okropnie wredny charakter , za opiekę nad moim dzieckiem,gdy byliśmy w pracy i za wszystko inne co dla mnie zrobiła ! Mam tylko jedną siostrę,której nie często to mówię,ani nawet nie okazuję ,ale kocham Ją nad życie i nie wyobrażam sobie życia bez Niej <3 

Basiu,dziękuję Ci za to,że jesteś :*
Twoja siostra, Magdalena :)





A Wam również życzę dobrych relacji z rodziną,jakakolwiek by nie była to wasza rodzina ;)

10 komentarzy:

  1. o tak, dobre relacje w rodzinie to podsawa. ja zrozumialam to stosunkowo niedawno, ale lepiej pozno niz wcale. na szczescie udalo mi sie wszystko naprawic:)

    na odległośc czy nie, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naszym przypadku jest tak samo, w tym roku bardzo się do siebie zbliżyłyśmy i mamy nadzieję,że wreszcie będziemy potrafiły ze sobą rozmawiać jak siostra z siostrą,a nie jak obce osoby ;)
      Również życzymy powodzenia :)

      Usuń
  2. Piknie! No dziewczyny dacie radę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie,że damy radę ! Nie mamy innego wyjścia :)

      Usuń
  3. Hej z tej strony Barbara dziekuje ci siostro za ten piekny wpis :** nie zdazylam n lotnisko dojechac to juz chcialam zawrocic szkoda ze te piekne wakacje sie skonczyly. Ja tez bardzo Ci dziekuje za to ze jestes i za to, ze pomoglas mi zrozumiec pewne rzeczy. Kocham Cie i juz tesknie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam siostrę 10 lat młodszą od siebie ....więc wiem co to znaczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja starsza siostra jest moją najlepszą przyjaciółką. Mimo, że dzieli nas 14 lat, to świetnie się ze sobą dogadujemy, bez zbędnego słodzenia, zawsze mówimy sobie prawdę. Tak jak Ty, nie potrafię sobię wyobrazić życia bez Niej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo tego, że moja Siostra często nazywa mnie Su**, mimo że się ciągle bijemy i wyzywamy od najgorszych to i tak bym jej nie zamieniła na żadną inną! Dzięki temu że Ona jest starsza, dzieli się ze mną problemami z jakimi się spotkała idąc na szczyt. <3 ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.